تمرینات کشنده غواصان تایوانی به زبان تصویر

گروهی متشکل از ۳۱ مرد یک برنامه آموزشی فشرده ۱۰ هفته‌ای را برای عضویت در واحد شناسایی و گشت‌زنی زبده نیروی دریایی تایوان آغاز کردند که در نهایت تنها 15 نفر موفق به گذراندن این دوره شدند.

آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد ـ گروه تجسمی:  عکاسی نظامی یکی از حوزه‌های فعالیت عکاسان است که هم جذابیت‌های خاص خود را دارد هم محدودیت‌های خود را. حالا «آن وانگ» از تایوان بخش‌هایی از یک دوره آموزش سخت نظامی را  را به تصویر کشیده که در ادامه می‌بینیم:

«من از مرگ نمی‌ترسم»: گزارشی تصویری از داخل پادگان خشن غواصان نیروی دریایی تایوان:

سربازان گشت زنی آبی خاکی در حین انجام تمرینات آموزشی به نبرد با امواج دریا می‌روند.

عکس: آن وانگ/رویترز
گروهی متشکل از ۳۱ مرد یک برنامه آموزشی فشرده ۱۰ هفته‌ای را برای عضویت در واحد شناسایی و گشت‌زنی زبده نیروی دریایی تایوان آغاز کردند. این تمرینات شامل محرومیت از خواب و تمرین بدنی شدید و طاقت‌فرسا بود و نیروها تمام وقت خیس می‌شدند. شدت تمرینات باعث شد که در پایان دوره تنها ۱۵ نفر موفق به انجام تمام دوره شوند.
آن وانگ / رویترز
جمعه ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ ساعت ۱۵:۰۰ GMT

با پایان تمرین صبحگاهی، سربازان یک «طوفان شن» ایجاد می‌کنند

سربازان از آب آلوده فاضلاب عبور می‌کنند. در طول شش روز و پنج شب، داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی باید همه چیز را از راهپیمایی‌های طولانی تا ساعت‌ها در آب، با فریادهای مداوم مربیان خود تحمل کنند.

سربازان در فضای باز بر روی یک سطح بتنی خشن می‌خوابند. فقط پنج دقیقه! آن‌ها باید روی زمین زیر پتوهای سبز روشن به گونه‌ای استراحت کنند که با صدای سوت‌های جیغ مانند، از خواب بیدار شوند.

سربازان همراه غذا سیر ادویه‌دار می‌خورند. هر شش ساعت یک ساعت استراحت دارند. در آن زمان آن‌ها مجبورند غذا بخورند. آن‌ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود حبه‌های سیر را می‌بلعند.

یک مربی بر سر سربازی که نمی‌تواند تمرینات را دنبال کند فریاد می‌زند. آیا شما «زیبای خفته» هستید؟ می‌خواهید از دوره اخراج شوید؟

کارآموزی که لباس استتار بر تن دارد از آب آلوده فاضلاب عبور می‌کند

«او ژی ژوان»، ۲۵ ساله، در حالی که یکی از سربازان هم‌گروه به او کمک می‌کند تا ماهیچه‌هایش را احیا کند، از درد گریه می‌کند

«ما شو فو»، یکی از سربازان، توسط هم‌رزم خود تشویق می‌شود که در دوره بماند

سربازان در طول شبیه‌سازی بمب دود، تمرینات سخت بدنی انجام می‌دهند

برای بیدار نگه داشتن سربازان آب به سر و بدن آن‌ها پاشیده می‌شود

«وو یو وی»، ۲۶ ساله، در حالی که دو رزم‌جوی دیگر، دوره را ترک می‌کنند، گریه می‌کند. او می‌گوید که تکمیل و به پایان رساندن دوره را یک «چالش شخصی» می‌داند

«لیو زی ژیان»، ۲۵ ساله، پس از مریض شدن، فشار خونش در آمبولانس اندازه‌گیری می‌شود

شی بو جون پس از گذراندن دوره با موفقیت، پدرش را در آغوش می‌گیرد. هنگامی که از خط پایان «جاده بهشت» عبور کردیم، فرمانده تفنگداران دریایی «وانگ جوی لین» به ما تبریک گفت. استرس هفته گذشته برای برخی از تفنگداران دریایی که در آغوش اعضای خانواده به گریه افتادند بسیار زیاد است. خانواده‌هایی که حالا مغرور و مفتخر به فرزندانی بودند که با موفقیت این دوره را به پایان رسانده و شاهد فارغ‌التحصیلی آن‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه