ربیعی: در بازی فردا جدیت لازم را خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی فردا برای ما در برابر پدیده باید شرایط خوبی را از لحاظ ذهنی دنبال کنیم و جدیت لازم هم را خواهیم داشت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمان، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده اظهار داشت: تشکر ویژه می‌کنم از هیئت فوتبال سیرجان و رفسنجان و کرمان و باشگاه گل‌گهر که ما به دلیل برودت هوا در شهر سرچشمه و بارش برف امکان میزبانی نداشتیم و در اینجا برگزار می‌شود که نهایت همکاری و مساعدت انجام شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: جام حذفی جامی است که علاوه بر اینکه شگفتی‌های خاصی خودش را دارد مکانیزم‌هایی خودش را هم دارد و هیچ ربطی هم به جایگاه و رتبه تیم‌ها در جدول ندارد و بازی در یک نود دقیقه یا 120 دقیقه است و تکلیف یک دور از مسابقات با یک بازی مشخص می‌شود.

وی افزود: فکر می‌کنم که جملات من گواه بر این است که ما در شرایطی هستیم که الان هم من و هم تیم واقف به این قضیه باید باشیم که در بازی فردا برای ما در برابر پدیده باید شرایط خوبی را از لحاظ ذهنی دنبال کنیم و جدیت لازم هم را خواهیم داشت.

ربیعی گفت: همیشه جام حذفی را یک فرصت برای عرض اندام برای خیلی از بازیکنان و تیم‌ها می‌دانم خودم یکی از جاهایی که بیشتر شناخته شدم جام حذفی بود آن موقع هدایت تیم سایپا مهر کرج را داشتم که سال 90 بود در برابر استقلال بازی داشتیم و فکر می‌کنم نتایج امروز هم گواه بر این قضیه بود که دو نماینده ما در جام باشگاه‌های آسیا از همین مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کنار رفتند پس این اهمیت جام حذفی و کیفیت بالای این جام است.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: در بازی فردا چند تا از بازیکنان اصلی خودمان را به دلایل مختلف نداریم که بعد از بازی فردا نیاز باشد توضیح خواهم داد اما سعی می‌کنیم با تمرکز کافی وارد بازی شویم فقط نکته نگران کننده برای من، فاصله زمانی کم برای ما تا بازی بعد ما مقابل سپاهان است و یک روز کمتر از تیم رقیب باید استراحت بکنیم و این فاصله کم مسابقات  باعث مستهلک شدن تیم‌ها و بازیکنان شده است که یک روزی در این رابطه توضیح خواهم داد که ارتباط مستقیم در آینده و کیفیت لیگ پیدا خواهد کرد.

وی گفت: چون پروژه‌های تمرینی در حین مسابقات باید به درستی رعایت شود تا تیم‌ها بتوانند نقاط ضعف خودشان را با تمرینات حل کنند و برگزاری کلاس‌ها، اما وقتی فاصله خیلی کم می‌شود ما فقط مشغول ریکاوری هستیم و از بازی به بازی دیگر می‌رویم و این می‌تواند تشدید مصدومیت داشته باشیم و بارها گفتیم از سازمان لیگ تمکین خواهیم کرد چون دوستان ما هم حتما برای خود معذوریت‌ها و دغدغه‌ها و دلایلی دارند بنابراین برای هر دو تیم در بازی فردا اول آرزوی سلامتی می کنیم و انشاءالله ما بتوانیم دست پر خارج شویم.

ربیعی در خصوص نگرانی هواداران از برگزاری بازی‌ها در زمین مسابقه دیگری و مشکل خانه به دوشی گفت: یکی از آرزوهای ما این است که بتوانیم بازی انجام دهیم در حضور هواداران چون از نیم‌فصل دوم شنیدم حضور هوادارن به استادیوم‌ها با رعایت پروتکل‌ها آزاد می‌شود خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: امروز خودم هم سر زمین شهدای رفسنجان بودم و تمام تلاش باشگاه این است که ما در نیم فصل دوم بتوانیم در رفسنجان بازی کنیم و کیفیت خود زمین هم مهم است و امیدوارم با تلاشی که دارد مجموعه انجام می‌دهد به نتیجه برسیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: هفته پیش هم دغدغه خود را گفتم و امروز هم تکرار می‌کنم که اگر من حرص و جوش می‌زنم که امکانات اینجا برسد یک دانه آجر و امکانات را هم با خودم نخواهم برد و برای باشگاه و شهر خواهم بود ولی من می‌توانم این فشار را به عنوان سرمربی وارد کنم که این زودرتر انجام شود قطعا این به نفع باشگاه، هواداران و نتایج امسال ما است.

ربیعی گفت: قطعا من دوست داشتم الان در زمین خودم بازی کنم و در جایی بازی کنم که به آن آشنایی بیشتری داریم الان ما هم نسبتا غریبه هستیم در زمین سیرجان ولی کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم امیدواریم به همت مدیران انشاءالله همت استانی خوبی هم خواهد آمد تا نیم فصل دوم در رفسنجان بازی‌ها را داشته باشیم و من به این امیدوارم هستم.

وی خاطرنشان کرد: دو سال در چمن مصنوعی تمرین و بازی کردیم و من یک کلمه حرف نزدم ولی الان می‌بینم این لیاقت در این شهر و این باشگاه است که دارای یک امکانات در خور مجموعه خودش باشد که زمین تمرین و استادیوم مثل دیگر شهرهای کشور داشته باشد که یکی از بهترین مجموعه‌های ایران به متعلق به سیرجان و گل‌گهر است که همتی داشته و در طول یک زمان انجام شده است.

انتهای پیام/3388/ق

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه