مجری فاکس‌نیوز بخاطر مقایسه پزشک کاخ سفید با پزشک نازی‌ها اخراج شد

مجری فاکس‌نیوز پس از مقایسه آنتونی فائوچی رئیس کارگروه کرونای کاخ سفید با پزشک بدنام نازی کنار گذاشته شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از هالیوود ریپورتر، لارا لوگان با حضور در ۲۹ نوامبر در فاکس نیوز گفت که فائوچی مانند جوزف منگله، پزشک نازی است که در طول جنگ جهانی دوم روی اسیران جنگی آزمایشاتی انجام می‌داد.

هالیوود ریپورتر تایید کرد که لارا لوگان  دیگر در برنامه UTA نخواهد بود. پس از مقایسه آنتونی فائوچی شخصیت تلویزیونی و از اعضای اصلی کارگروه کروناویروس کاخ سفید، با دکتر نازی جوزف منگل در یکی از قسمت‌های برنامه «Fox News Primetime»(فاکس نیوز پرایم تایم) که اواخر سال گذشته پخش شد، UTA همکاری خود را با لوگان قطع کرد.

لوگان در ۲۹ نوامبر در پرایم تایم ظاهر شد و ادعاهایی در مورد شیوه‌ای که دیگران ظاهراً از فائوچی به خاطر مدیریتش با همه‌گیری کووید-۱۹ انتقاد کرده‌اند، مطرح کرد.

او در آن زمان گفت: این همان چیزی است که مردم به من می‌گویند، این است که فائوچی علم را برای آنها نمایندگی نمی‌کند - او مثل جوزف منگله، دکتر نازی است که در طول جنگ جهانی دوم و در اردوگاه‌های کار اجباری روی اسرا آزمایش‌هایی انجام می‌داد. و من در مورد مردمی در سرتاسر جهان صحبت می‌کنم که این را می‌گویند، زیرا واکنش کووید، کاری که با کشورها کرده همانند آن چیزی است با آزادی‌های مدنی انجام داده است، کرونا خودکشی، فقر و اقتصاد ویران را به دنبال داشته است.

با این حال، فائوچی با حضور در برنامه «All In MSNBC» که در ماه دسامبر پخش شد، گفت که از این که اظهارات لوگان در فاکس نیوز که منجر به اقدامات انضباطی از سوی شبکه نشده است، تعجب کرده است.

لوگان، ۵۰ ساله، خبرنگار سابق برنامه «۶۰ دقیقه»(60 Minutes) در سال ۲۰۱۹ راه خود را از «سی‌بی‌اس خبری»(CBS News) جدا کرد. او در همان سال، مجری برنامه «Lara Logan Has No Agenda» (لارا لوگان موضوع مورد بحثی ندارد) را در سرویس پخش شبکه فاکس ملل (Fox Nation) آغاز کرد.

فاکس نیوز هنوز توضیحی در این خصوص ارائه نکرده است. اولین بار در برنامه Mediaite گزارش شد که لارا لوگان از کار در فاکس اخراج شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه