جزئیات برنامه‌های دهه فجر در مهدی‌شهر اعلام شد

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر مهدی‌شهر ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان، گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه فجر عاملی مهم برای تقویت وحدت و انسجام ملی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، حمیدرضا پارسا، دبیر ستاد دهه فجر مهدی‌شهر پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه این ستاد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف ملت ایران در برنامه‌ها و مراسم ایام‌الله دهه فجر عاملی مهم برای تقویت وحدت و انسجام ملی است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای قرن اخیر استقلال، آزادی، عزت، افتخار و اقتدار روزافزون را برای کشور و ملت ایران به دنبال داشته است.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: باید با تبیین خدمات و دستاوردهای ارزنده انقلاب به ویژه در عرصه بین‌المللی و انتقال آن‌ها به نسل جوان بیش از پیش قدردان آن بود.

پارسا اظهار کرد: تمام قشرهای ملت ایران با حضور یکپارچه خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و این نظام و انقلاب متعلق به گروه، جریان، حزب یا تشکل خاصی نیست.

وی گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که مراسم امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور چشمگیر قشرهای مختلف مردم در تمام شهرستان برگزار شود.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر گفت: دشمنان قسم‌خورده این نکته مهم را به خوبی بدانند که با وجود تبلیغات منفی آنان علیه نظام و انقلاب امسال نیز همچون سال‌های گذشته تمام قشرهای ملت ایران حضوری گسترده در برنامه‌ها و مراسم ایام‌الله دهه فجر خواهند داشت.

پارسا عنوان کرد: این حضور گسترده دارای اهمیت خاصی بوده و علاوه بر یاس و ناامیدی دشمنان موجب خنثی شدن توطئه‌های شوم آنان نیز می‌شود.

وی عنوان کرد: ۲۳ کمیته برای برگزاری برنامه‌ها و مراسم ایام‌الله دهه فجر امسال در شهرستان مهدی‌شهر تشکیل و فعال شده است که از جمله این کمیته‌ها شامل دانشجویی با مسؤولیت دانشگاه آزاد اسلامی مهدی‌شهر، فرهنگیان و دانش‌آموزی با مسؤولیت مدیریت آموزش و پرورش، فرهنگی و هنری با مسؤولیت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان با مسؤولیت مدیریت ورزش و جوانان و همیاری و تشکل‌های مردمی با مسؤولیت مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر کمیته‌های دیگر تشکیل شده را ایثارگران با مسؤولیت مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارتباطات و اطلاع‌رسانی با مسؤولیت خبرنگار صدا وسیما، فضاسازی و تزیینات شهری با مسؤولیت شهرداری مهدی‌شهر، بسیج و نیروهای مسلح با مسؤولیت سپاه ناحیه مهدی‌شهر و نهادها و سازمان‌ها با مسؤولیت معاون عمرانی فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر عنوان کرد.

پارسا کمیته کودک و نوجوان با مسؤولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قرآن با مسؤولیت ریاست اداره اوقاف مهدی‌شهر، مساجد با و انجمن‌ها و هیأت های مذهبی با مسؤولیت ریاست اداره تبلیغات اسلامی، اصناف با مسؤولیت اتاق اصناف شهرستان، نظارت و ارزیابی با مسؤولیت معاونت سیاسی فرمانداری مهدی‌شهر، روستایی و عشایری با مسؤولیت نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی و کارگری و کارآفرینی با مسؤولیت مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از دیگر کمیته‌های تشکیل شده ستاد گرامیداشت دهه فجر مهدی‌شهر عنوان کرد.

وی از دیگر کمیته‌های ۲۳ گانه تشکیل شده این ستاد را کمیته بانوان با مسؤولیت امور بانوان و خانواده فرمانداری، صنایع با مسؤولیت ریاست اداره صنعت معدن و تجارت، قوه قضائیه با ریاست رئیس دادگستری شهرستان، حوزه و روحانیت با ریاست مدیر حوزه علمیه ولیعصر (عج)، فضاسازی، کمیته هنرمندان و ... اعلام کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر گفت: رژه خودرویی و موتوری، مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهیدان و نواخته شدن زنگ انقلاب برای گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های یوم‌الله ۱۲ بهمن امسال در شهرستان خواهد بود.

پارسا از دستگاه‌های مختلف شهرستان مهدی‌شهر گفت: انتظار می‌رود همچون سال‌های قبل و با هم‌افزایی بیشتر، تعامل و همکاری لازم را برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر برنامه‌ها و مراسم ایام‌الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه