حجم پرونده‌های قضایی در سمنان کاهش یابد

استاندار سمنان گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا در راستای کاهش میزان ورودی پرونده‌های قضایی در این استان تلاش کنیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای قضایی استان سمنان که در دادگستری کل استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: خدمت کردن به مردم بالاترین افتخار ما است و امیدواریم با تلاش و کوشش، شاهد ماندگاری نامی نیک باشیم.‌

وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوب دستگاه اجرایی و قضایی، یکی از ویژگی‌های مطلوب استان سمنان است که بدین‌وسیله از همکاری ارزشمند دستگاه قضایی با دولت تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا در راستای کاهش میزان ورودی پرونده‌های قضایی در استان، تلاش کنیم.

استاندار سمنان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به نعمت خون شهدا و نعمت ولایت و همراهی و مشارکت مردم، جزو امن‌ترین کشورهای دنیاست.

هاشمی بیان کرد: امروز با همدلی و وفاق موجود در استان سمنان، شاهد احیا و بازگشت مجموعه‌های تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید هستیم.

وی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی معتقد به نشستن در اتاق و تصمیم‌گیری برای مردم نیست و این مهم در سیاست‌های کاری قوه مجریه و قوه قضائیه کاملاً مشهود است.

استاندار سمنان اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت کاری مسؤولان استان است و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر، اقدام ارزشمند و در خور توجهی بود که با همکاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط و به ویژه قوه قضائیه و دادستان مرکز استان به انجام رسید که بدین‌وسیله از تمامی دست‌اندرکاران این امر، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه