برگزاری نهمین المپیاد ورزش محلات با 40 رشته ورزشی در یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با بیان این که رویکرد المپیاد ورزش محلات محله وری است، گفت: نهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد از فردا 30 دیماه آغاز و تا 23 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های رویدادهای سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است امسال از ۳۰ دیماه تا ۲۳ اسفندماه نهمین المپیاد ورزش محلات در سطح شهر میراث جهانی یزد برگزار شود.

وی افزود: در هشت سال گذشته هفت دوره این المپیاد به صورت حضوری و یک دوره به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده و در آخرین دوره حضوری مشارکت بالغ بر ۱۰ هزار نفر از شهروندان ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با بیان این‌که امسال ۱۹ کلان شهر کشور مسابقات ورزشی محلات با عنوان جام پرچم و با مدل المپیاد یزد برگزار می‌کنند، گفت: رویکرد این دوره رویداد ورزشی محله محوری است.

صداقت تصریح کرد: ثبت‌نام برای حضور در مسابقات این دوره المپیاد ورزش محلات یزد از ۲۰ دیماه آغاز شده و تا ۱۰ روز قبل از اختتامیه در ۲۳ اسفندماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند ۴۸ ساعت قبل برای حضور در هر مسابقه ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم در سال آینده با افزایش وسعت زمانی المپیاد هویت محلی را در ورش بیشتر ببینیم و مسابقات را از سطح محلات آغاز و در سطوح شهر و کشور ادامه دهیم.

محمدفاضل یوسفی، معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد نیز در این جلسه با بیان این‌که این دوره المپیاد ورزش محلات در ۴۰ محله و ۴۰ رشته ورزشی برنامه‌ریزی شده است، گفت: ۲۶ رشته انفرادی ویژه آقایان و ۲۵ رشته انفرادی نیز ویژه بانوان در نظر گرفته شده و قرار است در نهایت ۱۳۱۶ مدال به ورزشکاران برتر این دوره المپیاد ورزش محلات یزد اهدا شود.

وی با اشاره به این‌که در این دوره المپیاد ۵۸۵ رویداد ورزشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تزریق دو دوز واکسن کرونا و ارائه کارت واکسیناسیون از جمله الزامات تعین شده برای شرکت کنندگان است.

یوسفی با بیان این‌که تاکنون ۵۰۶ نفر از مناطق مختلف شهر برای حضور در نهمین دوره المپیاد ورزش محلات یزد ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: قرار است در روز افتتاحیه که ساعت ۱۸:۳۰ فردا در سالن وحدت یزد برگزار می‌شود ۴۴۰ نفر از نمایندگان محلات شهر میراث جهانی مراسم رژه نمادین را اجرا کنند.

انتهای پیام/الف

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه