واگذاری ۴۰ هکتار از زمین‌های بنیاد مستضعفان به ساخت مسکن ملی در یزد

مدیر کل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان یزد رفع مشکل فقر به صورت ریشه‌ای را سیاست اصلی این نهاد انقلابی دانست و گفت: طبق هماهنگی انجام شده 40 هکتار از اراضی این بنیاد در استان یزد به ساخت مسکن ملی اختصاص داده شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد، آرمین کاظمی‌نژاد در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با تشریح اقدامات و برنامه‌های حمایتی این نهاد برای اقشار ضعیف و کم‌برخوردار اظهار کرد: از ابتدای شروع کرونا بنیاد مستضعفان در استان یزد در زمینه‌های مختلف کمک‌های نقدی و غیرنقدی قابل توجهی ارائه کرده است.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکل مسکن در جامعه افزود: رفع مشکل مسکن در جامعه از اهداف اصلی بنیاد مستضعفان است و در همین راستا در استان یزد نیز ۴۰ هکتار از اراضی در تملک این نهاد به ارزش یک هزار میلیارد ریال برای ساخت مسکن ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان یزد در ادامه اجرای طرح‌های ورزشی و فرهنگی در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های حمایتی این نهاد دانست و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۱۳ میلیارد ریال جهت ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم استان از سوی این نهاد هزینه شده است.

کاظمی‌نژاد در راستای سیاست‌های محرومیت‌زدایی این سازمان طرح آبرسانی در شهرستان خاتم با هزینه‌ تقریبی هفت میلیارد ریال در را از جمله اقدامات در دستور کار عنوان و تصریح کرد: رفع مشکل فقر به صورت ریشه‌ای سیاست اصلی بنیاد مستضعفان است.

وی در پایان گفت: رفع مشکل فقر در جامعه نیازمند راهکارهای اساسی است و بنیاد مستضعفان نیز در اجرای برنامه ها و اقدامات متعدد خود، حل معضل فقر به صورت ریشه ای را مد نظر قرار داده است.

انتهای پیام/الف

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه