مجموعه آثار برگزیده ارسالی به پویش «قهرمان» منتشر شد

مجموعه آثار برگزیده ارسالی به پویش «قهرمان» منتشر شد، پویانمایی «انتقام حتمی است» نیز از آثار برگزیده ارسالی به این پویش بود.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، پویش قهرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران همراه او، از ۱۰ تا ۲۷ دی‌ماه به مدت ۱۷ روز برگزار شد.

در این پویش مجموعه کاملی از محتواهای چندرسانه‌ای مرتبط با رهبر انقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی جهت استفاده و تولید محتوای هنری در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این بازه بیش از ۱۸۰۰ اثر به صفحه پویش ارسال شد؛ که به مناسبت پایان این پویشپایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ( KHAMENEI.IR) مجموعه آثار برگزیده ارسالی از سوی کاربران را منتشر میکند.

بخش تعامل با مخاطب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب (همگام) براساس این بخش از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «شهادت سلیمانی در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن. و شهید سلیمانی، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد.» پویش قهرمان را برگزار کرد.

کاربران با مراجعه به صفحه ویژه شهید سلیمانی محتوای لازم برای تولیدات چندرسانه‌ای خود را دریافت و آثار تولیدی خود را برای بازنشر به صفحه پویش قهرمان ارسال کردند.

پویانمایی «انتقام حتمی است»  که اخیرا منتشر شد، یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» بود.

آثار برگزیده را از اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه