آقایان شورا و شهردار یاسوج معطل چه هستید؟/این هم از اتحاد و یکدستی!

شورا و شهرداری یاسوج مجموعه‌ای کاملاً واحد و بدون هرگونه تنش و سر و صدا که کار را برای شهردار راحت می‌کند و نستهن مقدم باید با خیال راحت کار های شهر یاسوج را انجام دهد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یاسوج؛ شورا و شهرداری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یک مجموعه کاملاً یک دست و با کمترین رای مخالف «فقط یک نفر» بوده که همین فرصت کار و خدمت را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

مجموعه‌ای کاملاً واحد و بدون هرگونه تنش و سر و صدا که کار را برای شهردار راحت می‌کند و نستهن مقدم باید با خیال راحت کار های شهر یاسوج را انجام داده و خواب راحتی داشته و دغدغه‌ای از بابت اعتراض و مخالفت‌ها نداشته باشد.

در گذشته آقایان شهردار یکی از دلایل عقب ماندگی شهر را مخالفت‌ها در درون مجموعه شورا می دانستند که امروز دیگر حتی یک مخالف هم در درون شورا وجود ندارد و آن یکی هم که رای موافق به شهردار نداده به گوشه رینگ رانده شده و تاکنون اعتراض و مخالفتی نسبت به رویه فعلی نداشته است.

با این تفاسیر باید از شهردار محترم شهر یاسوج پرسید که دلیل رکود و سکون در شهر چیست؟ چرا کوچه‌ها و معابر و حتی خیابان‌های اصلی چنین وضعیت نامطلوبی دارند، چرا پل چهارم راه اندازی نمی‌شود؟ دلیل پژمردگی و بی روح بودن فضای سبز چیست؟ دست اندازی‌ها و چاله چوله هایی که در روزگار سخت اقتصادی و معیشتی هزینه‌های سنگین روی دست مردم می‌گذارد چرا به حال خود رها شده‌اند.؟

آقای مقدم؛ اکبری عزیز و محترم و رئیس سرد و گرم چشیده، آقایان آشنا و احمدی‌کیش؛ جاودانه و عباس‌نژاد جوان و جویای نام و دانشی با تجربه؛ دیگر در شورای شهر یاسوج از مخالفت و اعتراض خبری نیست که خواب را از چشمان شما بگیرد و اجازه کار ندهد.

سوال از اعضای یک دست شورا این است که خمودگی و رکود و دلمردگی در شهر یاسوج را نمی‌بینید به میان مردم بروید از درصد محبوبیت خود و شهرداری با گذشت همین چند ماه از عمر کاری سوال کنید اگر موافق اوضاع بودند به همین رویه ادامه دهید وگرنه....

چند برنامه فرهنگی و اثرگذار در مرکز استان برگزار کرده اید حال که یکدست و بدون مخالف و معترض هستید و شهردار را با رای حداکثری به کار گمارده‌اید پس معطل چه می‌باشید؟.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه