هلاکت یک قاچاقچی و کشف 440 کیلوگرم مواد افیونی در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی و کشف 440 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "سراوان" به نقاط مرکزی کشور را دارند و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: در همین زمینه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در محور "جالق-سراون" بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و درگیری مسلحانه آغاز شد. 

سردار طاهری بیان کرد: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و دیگر قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود، به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان و همچنین پاکسازی منطقه، ۴۴۰کیلو و۳۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند. 

انتهای پیام/3139

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه