ریزش کوه تونل ماهور محور آزادراه پل‌زال را مسدود کرد/ گردنه «دهلیج» بسته است

بارش شدید برف باعث مسدود شدن گردنه دهلیج در مسیر ارتباطی خرم‌آباد_پلدختر شد. آزادراه خرم‌زال نیز به خاطر ریزش کوه در تونل ماهور مسدود شد.

عبدالرضا دستمال‌چی رییس بهره‌برداری آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در پلدختر گفت: ریزش کوه‌ براثر بارش شدید برف و باران موجب انسداد تونل ماهور محور آزادراه پل‌زال_خرم‌آباد شد.

وی اظهار کرد: این اتفاق در مسیر شمال به جنوب محور آزاد‌راه پل‌زال_خرم‌آباد رخ داد که خوشبختانه هم‌زمان با مسدود بودن این مسیر بود و تلفاتی در پی نداشت.

وی افزود: پایان هفته گذشته هر ۲ طرف محور آزاد‌راه پل‌زال_خرم‌آباد بر اثر بارش شدید باران  پس از آب‌شستگی و ریزش کوه و حادثه ناگوار سیلاب مسدود شد.

رییس بهره‌برداری آزادراه خرم‌آباد _پل‌زال گفت: با تلاش عوامل راهداری آزاد‌راه و استان خط جنوب به شمال این محور چند روز پیش بازگشایی شد و خط مخالف این محور نیز پس از تلاش فراوان عوامل راه‌داری امروز آماده بازگشایی بود که ریزش کوه در تونل ماهور مانع شد.

دستمال‌چی افزود: پس از ریزش‌برداری  از تونل ماهور عصر امروز (پنج‌شنبه) هر ۲سمت محور آزاد‌راه پل‌زال- خرم‌آباد بازگشایی و تردد در آن برقرار می‌شود.

 

مسدود شدن گردنه دهلیج بر اثر بارش شدید برف

سید حبیب‌الله موسوی نیز ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از پل‌دختر اظهار کرد: مسیر کوهستانی پل‌دختر- خرم‌آباد در گردنه دهلیج به علت بارش شدید برف از امروز صبح پنج‌شنبه مسدود شد.

 وی افزود: عوامل راه‌داری از ابتدای انسداد مسیر در این گردنه کوهستانی ،در محل مستقر و در تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.

 بخشدار معمولان گفت: با تلاش عوامل راه‌داری احتمال می‌رود عصر امروز پنج‌شنبه پاک‌سازی مسیر پل‌دختر- خرم‌آباد در گردنه دهلیج پایان یابد و بازگشایی شود.

وی افزود:بر اساس گزارش‌های واصله از دهیاران ۳۵ روستای بخش معمولان راه ارتباطی این روستاها به علت بارش برف تردد در آن به سختی صورت می‌گیرد.

موسوی یادآورشد: کسانی که قصد عبور از محورهای ارتباطی این روستاها دارند، آن را به پس از مساعد شدن هوا موکول کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه