سطح جاده‌های استان اردبیل پوشیده از برف است

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دنبال آغاز بارش برف از صبح امروز و تداوم آن تا این لحظه، در کلیه محورهای مواصلاتی استان سطح جاده‌ها پوشیده از برف است.

سیدمحمد صفوی، رییس پلیس راه استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در اردبیل اظهار کرد: از صبح امروز به دنبال آغاز بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان و تداوم آن تا این لحظه سطح کلیه جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان پوشیده از برف است.

وی افزود: با تلاش راهداری و عوامل پلیس راه استان، در حال حاضر کلیه راه‌های اصلی به غیر از محور خلخال- اسالم باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد، همچنین راه‌های فرعی و روستایی نیز با اولویت‌بندی اداره راهداری در دست بازگشایی است.

رییس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: با وجود بارش برف، در حال حاضر جهت تردد در محورهای مواصلاتی اصلی استان روان بوده و نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست؛ اما با این حال به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی برای هموطنانی که قصد تردد از جاده‌های استان را دارند ضروری است.

صفوی گفت: از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود تا آرام شدن شرایط جوی از سفرهای غیرضروری خوداری کنند و در صورت داشتن الزام به سفر، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در شرایط زمستانی و برفی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند.

انتهای پیام/3463/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه