بسیج امکانات و تجهیزات سپاه اردبیل برای برف‌روبی راه‌های استان

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با توجه به‌ بارش سنگین برف و کولاک شدید در استان، امکانات و تجهیزات تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع)، از اولین روز برای برف‌روبی و بازگشایی راه‌های روستایی استان بسیج شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید در استان، امکانات و تجهیزات مهندسی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان برای برف‌روبی شهر اردبیل و بازگشایی راه‌های روستایی استان بسیج شده است.

 

وی افزود: با توجه به حجم زیاد برف موجود در شهر اردبیل، از همان روزهای نخست، امکانات و تجهیزات مهندسی-رزمی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) را برای تسریع در روند برف‌روبی و کمک به مجموعه شهرداری اردبیل پای کار آوردیم و این روند همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: بعد از بلو‌ک‌بندی شهر اردبیل و تشکیل اکیپ‌ها، تکاندن درخت‌ها و برف‌روبی معابر شهری با بهره‌گیری از توان انسانی و تجهیزاتی ستاد سپاه استان، تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع)، گردان‌های امام حسین(ع) و فاتحین، ناحیه مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی شهرستان اردبیل آغاز شد.

 

تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی نیر و اردبیل 

محمدی اصل بیان کرد: به دنبال بسته شدن راه مواصلاتی تعدادی از روستاهای استان، بازگشایی این راه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان‌های اردبیل و نیر، توسط ماشین‌آلات سنگین مهندسی رزمی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) در اولویت قرار گرفت که هم‌اکنون نیز در حال انجام است‌ و با راهداری استان نیز همکاری لازم انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در شهرستان‌های درگیر برف و کولاک نیز از ظرفیت‌های نواحی مقاومت بسیج برای برف‌روبی معابر عمومی و تکاندن برف درختان برای جلوگیری از شکستن، استفاده می‌شود.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تشریح کرد: امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در جاده‌ها و همچنین داخل شهر اردبیل توسط گروه جهادی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع)، حضور گروه‌های جهادی یگان رزم با خودروهای تاکتیکی در جاده‌های منتهی به شهر اردبیل برای امدادرسانی به خودروها، انتقال برف‌های دپو شده از سطح شهر، بازگشایی جاده اردبیل- کورائیم به طول ۳۰ کیلومتر و بازگشایی راه‌های فرعی و روستایی بخشی از اقدامات سپاه و بسیج طی این مدت است.

وی گفت: بسیج و سپاه خادم و خدمتگزار ملت است و در شرایط سخت و بحرانی، بر خود وظیفه می‌داند که در کنار ولی نعمتان انقلاب بوده و یاریگر آنان باشد.

انتهای پیام/3463/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه