بهبودی ۹۷۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان سمنان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه به ۹ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، کامران قدس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زمینه آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۰ هزار و ۷۹۳ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌ است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از بیست و نهم تا سی ام دی‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و ۹۲۲ نفر رسیده است و ۳۹ هزار و ۸۷۱ نفر بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس خاطرنشان کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به ۹ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه