لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای با ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان

معاون هواشناسی لرستان گفت: از عصر فردا پنج شنبه و با ورود سامانه بارشی به نیمه غربی کشور، برای همه نقاط استان تا جمعه غروب شاهد بارش باران و رعدو برق خواهیم شد.

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در خرم‌آباد، با اشاره به حاکمیت شرایط ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد برای آسمان اغلب مناطق لرستان، اظهار کرد: از امروز تا فردا بعداز ظهر شاهد پدیده ابرناکی و وزش باد در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از عصر فردا پنج شنبه و با ورود سامانه بارشی به نیمه غربی کشور، برای همه نقاط استان تا جمعه غروب شاهد بارش باران و رعدو برق خواهیم شد.

معاون هواشناسی لرستان از بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی در اواخر هفته خبر و ادامه داد: تمرکز و بیشینه بارش‌ها برای مناطقی از جنوب، جنوب شرق و شرق استان باشد.

اکبری بیان داشت: شرایط ناپایدار با مخاطراتی همچون لغزندگی در سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر، ایجاد روان‌آب‌های سطحی نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی غروب جمعه آسمان لرستان را ترک خواهد ‌کرد، افزود: انتظار داریم برای روز شنبه تا عصر یکشنبه مجددا حاکمیت شرایط پایدار را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه