معارفه رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل/ مسوولیت‌ها امانتی بر دوش افراد است

مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل برگزار و قاضی محمد واعظی لرد به عنوان رئیس کل جدید معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، بعدازظهر امروز مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل برگزار و از زحمات لطیف سروی تقدیر و قاضی محمد واعظی لرد به عنوان رئیس کل جدید معرفی شد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان با تبریک اعیاد شعبانیه و بیان حدیثی از حضرت علی(ع)، مسؤولیت‌ها را امانتی بر دوش مسؤولان خواند و اظهار کرد: باید کسانی که این امانت را بر دوش دارند، با تمام توان و قدرت از این امانت، صیانت و نگهداری کرده و آن را سالم به سر منزل مقصود برسانند.

وی افزود: افرادی که مسؤولیتی بر عهده دارند هدف را فقط خدمت به مردم ببینند زیرا در این صورت است که شاهد کسب موفقیت‌ها و جلب رضایتمندی عمومی خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان با تشریح اهمیت رسالت دستگاه قضایی، بیان کرد: تمام مدیران و کارکنان دستگاه قضایی با تلاش شبانه‌روزی و جهادگونه در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اولویت‌های دستگاه قضایی، اقدام و عمل براساس سند تحول قضایی را مهم‌ترین راهبرد در دستگاه قضایی برشمرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو تشریح کرد: اتقان آرا، کنترل ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان، توجه به مقوله پیشگیری، تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی، توجه مضاعف به اجرای احکام مدنی و توسعه دادرسی الکترونیکی از دیگر برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان است که در سند تحول قضایی نیز بر آن تاکید نموده‌اند.

کسب رتبه دوم کشوری توسط دادگاه‌های شهرستان اردبیل

لطیف سروی، رئیس کل سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل در این مراسم گزارشی از آمار و عملکرد دوران تصدی خود ارایه نموده و اظهار کرد: دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل در سطح کشور طبق ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضائیه رتبه دوم را کسب کرده است.

وی گفت: کسب رتبه دوم کشوری توسط اجرای احکام مدنی، راه‌اندازی مجتمع قضایی خانواده و ابلاغ اوراق قضایی به صورت الکترونیکی بخشی از موفقیت ‌هایی است که در سال‌های اخیر کسب شد.

انتهای پیام/3463/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه