گول پیام‌های فروش اشیای تاریخی را نخورید!

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی زنجان گفت: پیامک‌های حاوی متن خرید و فروش اشیای تاریخی از روش‌های کلاهبرداری است.

حسینعلی فضلی، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در زنجان با هشدار نسبت به پیامک‌های جعلی اظهار داشت: پیامک‌های حاوی متن خرید و فروش اشیای تاریخی از روش‌های کلاهبرداری است و مردم استان زنجان باید با هوشیاری مراقب باشند فریب افراد سودجو را نخورند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با هشدار نسبت به هوشیاری افراد در مقابل این ترفند کلاهبرداران، افزود: مردم استان زنجان باید با حفظ هوشیاری کامل، فریب افراد سودجو را نخورند تا در دام این کلاهبرداری گرفتار نشوند.

 فضلی گفت: با توجه به وظائف ذاتی یگان حفاظت، تحقیقات و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز هر گونه جرم علیه مواریث فرهنگی تاریخی در دستور کار قرار گرفته است و یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی با اقتدار و هوشیاری کامل با این قبیل سوداگران فرهنگی برخورد جدی می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به وظائف ذاتی یگان حفاظت، تحقیقات و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه جرم علیه مواریث فرهنگی تاریخی در دستور کار قرار گرفته است و یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی اقتدار و هوشیاری کامل با این قبیل سوداگران فرهنگی برخورد جدی می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هموطنان و دوستداران میراث فرهنگی می‌توانند هرگونه اطلاعات و گزارش جرائم علیه مواریث فرهنگی را به شماره تلفن شماره ۳۳۰۳۳۳۵۰ یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان و یا شماره تلفن گویای یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور ۰۹۶۶۲ را مطلع کنند.

انتهای پیام/73005

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه