اردوهای جهادی فقط مختص ایام خاص نباشد/مسئولین حضور نمایشی نداشته باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: باید اردوهای جهادی تبدیل به جریان شده و مختص به ایامی مانند تعطیلات نوروزی و تابستانی نباشد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بجنورد، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با سفر به دهستان اترک و روستاهای عشق آباد، کوشکی ترکمن، قسطی و خرمده شرقی و غربی از توابع شهرستان مانه و سملقان از گروه های جهادی فعال در این مناطق بازدید کرد.

وی در جمع این جهادگران که در زمینه های عمرانی، آموزشی، سلامت، فرهنگی، خانواده و توانمندسازی اقتصادی فعالیت می کنند، با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی، اظهار کرد: باید اردوهای جهادی تبدیل به جریان شده و مختص به ایامی مانند تعطیلات نوروزی و تابستانی نباشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه لازم است در اردوهای جهادی آسیب شناسی شود، افزود: انتظار می رود همه مسئولین و مردم در اردوهای جهادی پای کار بیایند تا مشکلات و کاستی های موجود در مناطق محروم زودتر و بهتر مرتفع شود.

وی در خصوص نقد دانشجویان پیرامون حضور نمایشی مسئولان در اردوهای جهادی، افزود: اینکه مسئولان صرفاً بیایند و اردو را نگاه کنند و بروند صحیح نیست و باید تکلیف خود را در این حوزه انجام دهند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: در این راستا باید از مسئولین و ادارات و نهادها دعوت شده و از آنها درخواست کمک و مطالبه‌گری صورت گیرد.

وی افزود: اردوهای جهادی دو بال دارد؛ یکی مردم و دیگری مسئولین و حمایت های آنها؛ از این رو ضروری است با تفکر، هم اندیشی و مطالبه مسئولین ذی ربط را پای کار بکشانیم.

انتهای پیام/آ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه