برخی صنعتگران از خودکفایی برداشت درست نداشتند/ فرصت آزمون و خطا در کشور وجود ندارد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه گاهی مواقع صنعتگران از واژه خودکفایی برداشت درستی نداشته‌اند، ادامه داد: دیگر فرصتی برای آزمون و خطا در کشور نداریم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، غلامرضا شافعی ظهر امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان را پیش از تبریک به وی به مردم استان تبریک می‌گویم و امیدوارم با حضور وی همه آرزوها و مطالبات صنعتگران، به مرحله اجرا و عمل در بیاید.

وی اضافه کرد: از سال‌ها پیش، اقتصاد، حرف نخست کشور بود؛ اما نتایج، نشان داد که در عمل این امر محقق نشده است.‌

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه گاهی مواقع صنعتگران از واژه خودکفایی برداشت درستی نداشته‌اند، ادامه داد: دیگر فرصتی برای آزمون و خطا در کشور نداریم.

شافعی بیان کرد: هیچ دولتی در دنیا قابلیت اجرای منطقی امور و تحقق اهداف خود را بدون در نظر داشتن بخش خصوصی و حمایت این بخش نخواهد داشت.

لزوم گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این آئین اظهار کرد: نیاز امروز جامعه تولید و اشتغال است که این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد.‌

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه امروز تولیدکنندگان و صنعتگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، اضافه کرد: امروز تجربه نشان داده که نظام‌های اقتصادی مطرح دنیا در کشور ما جواب نداده و بی‌تردید نظام اقتصادی اسلامی و اجرای درست آن همچون اصل ۴۴ قانون اساسی می‌تواند در جهت توسعه اقتصادی کشور مؤثر باشد.‌

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما همواره بر تولید و اقتصاد و رفع فقر تأکید کرده است، عنوان کرد: در حضور این جمع از تلاش مجدانه و کوشش استاندار سمنان صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: به صنعتگران و تولیدکنندگان این استان مژده می‌دهم که بنای کاری استاندار سمنان گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران است و امیدوایم همه ما با همدلی و اتحاد بتوانیم استانی با بهره‌وری افزون داشته باشیم.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه