عنایتی: از تسهیل امور حج ایمن برای زائران ایرانی سپاسگزاریم

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان گفت: طی دو هفته گذشته سه بار برای اطلاع از امور اتباع ایرانی خود به مدینه مشرف شدم و با مسئولان هیئت حجاج ایرانی نیز دیدار و گفت و گو کردم و با مقامات عربستانی نیز صحبت کردم، از آنچه زائران ایرانی در تسهیل امور و تسهیل امور خود در حج ایمن و مطمئن دیدند سپاسگزارم.

به گزارش سیاست خارجی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، علی‌رضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی، در یادداشتی به زبان عربی در فضای مجازی نوشت: طی دو هفته گذشته سه بار برای اطلاع از امور اتباع ایرانی خود به مدینه مشرف شدم و با مسئولان هیئت حجاج ایرانی نیز دیدار و گفت و گو کردم

وی افزود: همچنین با مقامات عربستانی نیز صحبت کرده و از آنچه زائران ایرانی در تسهیل امور در حج ایمن و مطمئن دیدند سپاسگزارم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، پیش‌تر سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عنوان داشت:امسال با انتقال زائران با قطار، فاصله‌ زمانی هشت ساعته بین مکه و مدینه با اتوبوس را به ۲ ساعت کاهش یافته است.

حسینی اضافه کرد: امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر و عامل اجرایی به حج تمتع اعزام می شوند.

حسینی از انتخاب بهترین مراکز اسکان برای حجاج ایرانی در مراسم حج تمتع امسال خبر داد و افزود: بهترین هتل ها با کمترین قیمت تدارک دیده شده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه