پایان شایعات عجیب درباره هافبک تیم ملی؛ عزت‌اللهی در لیست داخلی الاهلی

تهران-آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- شایعه خروج عزت‌اللهی از لیست الاهلی خیلی زود به پایان رسید و هافبک تیم ملی به فهرست این تیم اضافه شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سعید عزت‌اللهی اواخر فصل قبل مصدوم شد و به همین دلیل اردوی آماده‌سازی پیش فصل و همچنین دیدارهای ابتدایی شباب الاهلی در لیگ امارات و همچنین پلی‌آف لیگ نخبگان را از دست داد. همین آسیب‌دیدگی بهانه‌ای بود برای اینکه نام عزت‌اللهی از ابتدای فصل در لیست الاهلی قرار نگیرد.

در فوتبال دنیا هم رسم بر این است که وقتی بازیکنی آسیب دیده، در لیست قرار نمی‌گیرد؛ تا وقتی که مصدومیتش برطرف شد و آماده و سرحال در تمرینات شرکت کند. برای سعید هم این اتفاق رخ داد اما همراه با شایعاتی عجیب. برخی اعلام کردند که عزت‌اللهی این فصل را فقط در رقابت‌های آسیایی برای الاهلی به میدان می‌رود و جایی در لیست داخلی این تیم ندارد.

پایان شایعات عجیب درباره هافبک تیم ملی؛ عزت‌اللهی در لیست داخلی الاهلی

همان مقطع هم عزت‌اللهی تاکید کرد که این خبر برای دوران آسیب‌دیدگی‌اش است. حالا با توجه به پایان مصدومیت و بازگشت عزت‌اللهی به ترکیب الاهلی و تیم ملی ایران، او وارد لیست این تیم برای رقابت‌های لیگ امارات هم شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. شماره ۶ تیم ملی چند روز قبل و در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب الاهلی قرار گرفت و توانست دروازه الحسین اردن را باز کند. حالا هم او وارد لیست داخلی الاهلی شده و می‌تواند این تیم را در ادنوک‌لیگ همراهی کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه